Livsglöd

Alla ni som har förutfattade meningar om tidningen Elle kan ju sluta tjaffsa och läsa den istället. "Mycket reklam" har ni ens tittat på den? Typ lika tjock som lagboken och innehåller fina fina reportage, recept, bok och film recensioner och krönikor!
En krönika idag fick mig att vakna lite. Handlade om de där små korta ögonblicken i livet, de där minnena som gör att man stannar upp och tänker "wow" men som sedan glöms bort. En solnedgång. Bästa vännen som skrattar. Nybryggt kaffe på morgonen. Småsaker. Ovärdeliga. Alla borde uppmärksamma dessa mer, en komplimang kan göra en dag, månad till och med?
The little things är vad som håller mig levande.
Tacksamt tänker jag nu njuta av mitt äpple, även om jag nu gör det 3 gånger om dagen varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0