Magmuskler!

För ikväll har jag dött flera gånger om av skratt! Nu är jag fullsmockad med fräck livsglädje (eftersom de flesta skämt egentligen är lite elaka läs hånfulla). Men ingen skada skedd (eftersom jag varken är turk, syrian etc och kan inte ta åt mig av de fräcka skämten). Score!
Förutom att dagen varit låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång så har den varit KUL. Jag och min kära grupp var som sagt på Vasa Reals skola och intervjuade deras skolkurator. För er kanske inget stort, men en Wow-upplevelse måste jag säga! De gör så mycket mer än frågar "hur kände du då?" som de flesta tror att alla slags terapeuter gör. Sug på den.
Tills jag berättar mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vår skolkurator vi hade var ganska mycket "hur känner du då..? synd, ibland måste man vara glad"

Åh ja precis vad man ska säga när man har en självmordbenägen tonåring som i sitt rop på hjälp till sist kommer till skolkuratorn..

2009-09-15 @ 19:02:45
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0