Nu går ögonen i kors

Sedan kl 13 fram tills nu har jag träffat över 100 människor som alla säger sig vara Errol Flynns största fan. Det är nämligen hans 100 års jubileum och Boulevard arrengerar Errolkavalkad. Tjolahopp. Dessa människor är nog den mest -speciella- fansskaran jag någonsin mött. ALLA kan ALLT, utan undantag. Ställ en fråga och ALLT besvaras.

Duktigt nog så har jag med mig skolböcker som sällskap när publiken är i salongen. Oduktigt är det enda jag tänker på istället för böckerna är MIDDAG. Stört hungrig. Allt kopplas till potentiellt ätbart... Evelina läser: "Massmedia anses idag kunna påverka frågor inom det sociala fältet....lasagne vore inte fel....medierna har en..." OSV.
Detta håller inte.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hahaha stackare. Kan du inte bara snabbt som attan springa över gatan och köpa ngt ätbart?

2009-09-06 @ 21:29:17
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0