På liv och död

Torsdag idag! Snart fredag. En helhelg ensam hemma. INGE jobb. Hallelulja. Taggad taggad taggad. Misstänker i och för sig att skolan kommer kräva en del av min tid. Äsch. Det ordnar sig! Berättade jag förresten att det gick bäst för min grupp igår på redovisningen....hihi so happy....
Idag jobbar jag Innan skolan. Tar föreställningen för bebisar på morgonen. You heard me. Boulevard har en föreställning för Lattemammor och deras småtottar: Stå upp för din bebis.
Någon som läst Dn eller checkat in nyheterna?
"Död genom självmord är 6 gånger vanligare än att bli påkörd av en bil" SJUKT. Nu har jag läst så många upprörande fall där socialarbetare inte tar "rop på hjälp" på allvar. En misshandlad kvinna kan vara minst lika akut som en självmordsbenägen tonåring. Sanningen. Jag vill bara hjälpa dessa människor. Nu NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0