Scandic Backadal

Mor och dotter Radda har anlänt till götet. Vi har glidit ner och plaskat lite i poolen. Vi har ätit middag med tryffeldessert. Vi ligger och glor på Two and a half men.
"Livet suger".
Lugnet före stormen kan vi även kalla det! Imorgon är det work work work. Massa möten! Kul också, göteborgare är ju för goa. Måste faktiskt erkänna hur göteborskan är mysig.
men
men
men
men
men
men
det
bästa
bästa
bästa
av
allt
kommer
imorgon
HOTELLFRUKOST.
såg ni
HOTELLFRUKOST.
gud vad de senaste inläggen har blivit ytliga. Men hörrni jag har funderat lite. Livet vore så mycket enklare om man vore lite tappad bakom flötet, tror ni inte? Inte förstår sig på sin egen olycka. I all enkelhet går man efter sin instinkt eller det alla säger åt en. Snällt och dumt. Okomplicerat. Inte för att jag är någon edison direkt men nog tänker jag tillräckligt mycket för att störa mig på det. Nitlotten.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Götet är fint, och göteborskan lika så.



NJUT av hotellfrukosten imorgon du!

2009-09-21 @ 20:03:07
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Tess

Ät för mig också!

2009-09-21 @ 22:41:37
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0