Shut me up

Jag får skylla mig själv som jobbar vid sidan av helfartsstudier. Nu har jag precis 30 min på mig innan tunnelbanan kallar! För 10 min sedan stod jag och förgyllde Elins kväll. Bokstavligen. Idag är hennes stora maskeradkväll! Heltäckt i guld är inte lätt, men vi klarade det! Gorgeous.
Idag har vi haft 4 h föreläsning om utsatta barn och ungdomar. 2 h om hur dem skall hjälpas, och 2 h statistik. 9 sidor anteckningar. I pausen diskuterades som alltid fredagens eskapader. Tydligen så var jag och Elisabet partypinglorna...dvs det pratades Föör mycket om de bus vi hittade på...JAJA kul ändå! Jag är en levande ice-breaker. Eller nått.
Nu work-out! Dags att bära påsarna under ögonen till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0