Som en öppen bok

Tänkte utvärdera mig själv lite. Eftersom mitt omedvetna tema i bloggen är ytlighet så går väl detta lite i temat. Varsågod här följer bra och dåligt med ingen annan än undertecknad:
+
Morgonpigg i alla väder
Pratglad, och lyssnarglad
Pedantisk
Romantiker
Godisgris
Städtant
Bjuder på mig själv
Tänker oftast efter jag öppnat munnen
Spenderella
-
Morgonpigg i alla väder
Pratglad, och lyssnarglad
Pedantisk
Romantiker
Godisgris
Städtant
Bjuder på mig själv
Tänker oftast efter jag öppnat munnen
Spenderella
--------------------------------------------------------
Vem blev klok på det här?
Inge mer självreflektion för min del, på ett tag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0