Tankspridd

Alltid skönt att promenera på kvällen när det är svalt, tyst och folktomt. Men det kan trots allt finnas lite luriga ställen/typer här och där. Så jag går självklart ifrån Elin och är obligatoriskt osäker på min framtid hela vägen...Musiken spelas perfekt och blockar inte ut eventuella överraskningar, glasögonen sitter där de ska och jag går i en jädra bra takt! Så där går jag och staplar upp alla de här Bra sakerna i huvudet. Roterar huvudet lite extra omkring mig för att försäkra mig om att reflexerna är i toppform. Jävlar vad duktigt av mig tänker jag. Miss försiktig! ......SWOOSCH....så flyger en cyklist förbi i svarta natten. JAG KASTAR MIG OMKULL. Inte för att jag var helspänd utan av CHOCK.  Jag var ju Helt upptagen av mina tankar om att vara förberedd på EXAKT det som hände............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0