Värsta hålet

Världen känns uppochned ibland. Tiden bara tickar och man kan inte greppa allt som händer, hänt, kommer hända. Jag tittar i almanackan och ser hur jag "vet" vad som kommer hända. Det står ju där. Var jag kommer vara, vad jag kommer göra och när. I måndags åkte jag till göteborg, det gjorde susen. Fick lufta. Nu när jag är tillbaka och skola tar över så känner jag hur jag måste ta mig i kragen och klämma in kärlek. Gamla vänner fattas. När allt kommer omkring så it takes two to tango. Folk frågar sig själva oftast: varför ska jag höra av migt? jag tänker heja på: varför ska jag Inte höra av mig?
Nu är det helg! Ikväll så jobbar jag, imorgon också, och på söndag. Men try and stop me. Jag ska hinna allt ändå! Ut ska jag, shoppa böcker, plugga, ALLT. Hybris nä, let's call it FUN.
På sistone har jag hamnat i ett hål, i brist på bättre beskrivning. Det känns som ett hål i alla fall. Nu ska jag ur detta, ge mig glöden tillbaka. nu nu nu nu nu nu nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0