Dagens ungdomar...

Idag tog jag och min bror en promenad kring kusten, promenerade på stranden och hade det trevligt. Plötsligt. Där. Precis vid stigen ser vi en ORM. Jag som gick först, fryser. Tittar på Marcus och backar....försiktigt. Och ja, vi är inga naturmänniskor måste jag erkänna. Så vi står där och undrar: VAD fan är det för en orm? Huggorm? Farlig? WHO knows? Men vi vågade ju inte chansa och försöka smita förbi ormen. Så vad gör vi?
Det enda man kan göra i denna situation.Tar fram iphone och googlar huggormar. Plockar fram bilder och konstaterar att ja det är en huggorm. Vi vänder och tar en annan väg.
Nu sitter jag här i ett stycke, Iphone räddade mitt liv.
Så är det.

Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHAHAHA! Det är det iPhone gör med en! Tänk dig om du någonsin hamnar i en liknande situatuion och INTE har din iPhone??!

2010-04-03 @ 12:32:33
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag kanske ska ta mammas iphone...jag vill ju inte råka ut för något liknande och bara ha en vanlig mobil. Hemska tanke...

2010-04-04 @ 12:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0