Hela havet stormar

Min käre mor har som sagt två hundar, varav en lite valp. Efter en kväll var jag helslut, jävlar vilken energi. Även om jag vore elitidrottare, os-medaljör i långdistans så hade konditionen inte pallat med. Unbelievable.
Idag har jag varit ute och sprungit på morgonkvisten. Det snöade visserligen, men inte mig emot, i alla fall inte när jag är ute. Bara skönt med lite kallvind.
Men. Sen när man väl är inomhus så är det grått grått grått grått.
Thank god att jag ransonerat med mitt påskägg (jag fick ett av min far !!) för godis är nog (som alltid) enda botemedlet.
Och fuck alla tidningar som trackar ner på karamellkungengodis, löss hit och gifter dit. Jag har inte dött hittills. Vad hände med: det jag inte vet lider jag inte av?
Pfft.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Men jävla idiottidningar, big surprise att godis innehåller löss, tell me something I don't know liksom. Folk VET vad det innehåller men har valt att äta det i alla fall. Bara för att ha ngt att skriva...



Och hur fan kan du vara på snöns sida??!??! Du är ju inte frisk!!!

2010-04-05 @ 13:19:18
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0