Klippt

Nyklippt vare här.
Idag har jag haft ett klassiskt besök hos frisören. Enda gången som jag faktiskt njuter av att skvallra, det är något med frisörer alltså.
Resan dit måste jag bara berätta om. Klockan var ändå relativt tidigt, det är ju söndag trots allt. Kl. 10:30 gick jag mot pendeln och lyckats precis pricka in ett ankommande tåg. Det var sååå kul. 3/4 tjejer gick sina walk of shames ut ifrån tåget. Antingen med blicken i marken och hade en lite snabbare takt än andra, de ville hem så fort som möjligt. Eller så gick de med sina höga klackar, halvt utsmetade mascara och för åtsittande klänning för en söndagmorgon med huvudet högt, de tänkte väl att "så farligt är det väl inte, jag var ju snygg igår". Epic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0