Ms. Fläng

Nu är jag hemma i 10 min! Har varit i skolan idag, både på sopis och på frescati. Släpat alla böcker över hela staden känns det som...woohooo. Nu är det dags för träning! Sedan är hopp på tuben igen, träffa Johäänna och förmodligen kolla på någon föreställning på jobbet.
The end på onsdagen.
Intressevimpel.
Slog mig nu dock att jag har utvecklat ett ny hobby för att underhålla mig själv på vardagarna. Något som alltid gjort mig glad är överraskningar, spontana presenter och tankar u know. Så när jag man inte har någon som överraskar en får man ta saken i egna händer. Vad gör jag? Jo jag nätshoppar, eller vad är den korrekta termen...? Hur som helst, så klickar jag hem lite saker (kan vara billigt också faktiskt) och så går det några dagar...jag glömmer bort vad jag klickat hem och så Whiiippps får jag ett sms där det står att jag har ett paket att hämta ut! Lyckan är gjord! Jag har satt min egen guldkant på tillvaron!
Nätshoppning: because i'm worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0