Skepp o hoj

klockan är 22:35 och jag sitter på jobbet.....trött som f-a-n.
Igår var jag ute och slog klackarna i taket, minsann. Jag kommer ihåg allt som hände, vad jag sa och gjorde. Men. Det stora mysteriet är inte vad utan VARFÖR. Varför gör man vissa saker? Whyyyyyyy. Inge ångest sådär som det är ibland, men bara ja vissa saker kunde jag ha hoppat över att göra. T ex så behöver man inte dricka alla shots som erbjuds bara för att det är gratis. Tre bokstäver hade räckt i det läget: n e j.

Kvällen började hur som helst förträffligt! Lite reunion med gamla litteraturvetenskapsgänget på Bonden bar och sen när Älyn anslöt sig drog vi vidare till käraste Nype. Jag hade ett par nya skor på mig vilket slutade ILLA. Fiiiifaaaaaaaan. Men så värt, skorna är (bokstavligen) dödssnygga. Elin hade lika ont i tossingarna, det känns alltid mycket bättre. Att klagomål kommer från två ändar och inte bara min (då väldigt högljudda) käft.

Så nu sitter jag här och tänker tillbaka på gårdagens bravader. Ni vet hur man efter en viss tidpunkt tar fram mobilen och börjar smsa, eller funderar på att smsa åtminstone. Oavsett hur kul man har det så sitter fyllesms-reflexen i benmärgen. Sen händer det ju också att man får sms (faktiskt). Och det kan ju vara kul...om det inte ser ut som det smset jag fick igår runt 4:
"Jag har en kuk"
Seriöst. USCH fy fy fy. Typiskt att man inte kan deleta sig själv på andras telefoner.

Nu får ni ursäkta, jag ska städa toaletter. Mums.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Fyllelås på mobilen!!!!

2010-04-11 @ 09:55:13
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hedda har iofs en rolig grej hon gör när hon vet att hon kommer bli full. Hon raderar vissa farliga nummer och typ frågar om dem igen dagen efter.



Eller så kan man ju skriva upp dem på en lapp hemma. Fan vad jag är smart...

2010-04-11 @ 09:56:23
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0