Söker hjälp omgående.

Okej. Det är verkligen dags att ta tag i detta nu. Min beslutsångest är utom denna värld. Jag kan inte förmå mig besluta om vissa saker. Idag stod jag (och detta händer alltför ofta) i 30 min och valde bröd. BRÖD. Something is not right. Det gick inte att välja, jag menar det finns så mycket att beakta när man väljer. Typ, hur mycket fullkorn, osötat, sötat, hur mycket varje påse innehåller, bakdagen, priset/kg, vad jag är sugen på, vad jag är sugen på för pålägg till (alla bröd fungerar ju olika bra med vissa pålägg som alla vet....). Ingen hållbar situation. Om jag inte får rynkor i förtid så lär jag dö ensam, pest eller kolera. För det finns inte en chans i himlen att någon vill dela sitt liv med någon som jag...
Söker härmed officiellt hjälp.......
.....och kanske lite medlidande....

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag vill dela mitt liv med dig!

2010-04-17 @ 19:44:38
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHAAHAHA



2010-04-17 @ 23:58:28
URL: http://myownneverland.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0