Sthlm

Jag är hemma igen.
Känns sådär. Jag har tappat all min lust till att plugga. Inte för att det är tråkigt, men för att allt annat är ROLIGARE. Att få mysa med tjejerna slår att plugga juridik med hästlängder. Och nu när våren står och retas om hörnet kan jag inte annat än att tänka mig bort. Parker, uteserveringar, vingla hem på ljusa morgonen.
Hakuna matata.
Jag försöker ändå tänka positivt, så få omkring mig som gör det. Det är tungt, men vi måste hålla ihop trots allt. Mitt horoskop hånar mig med följande ironi:

Vågen 24/9-23/10 - Att reda ut andras problem blir din sorgliga lott under tisdagen. Du hinner inte med dina egna intressen.

Inte mig emot så. Men. Det är så lätt att hamna i gropen själv. När allt kommer omkring så består ändå livet av berg och dalar. Vänner balanserar upp varandra och tyngden skiftar. Ibland är man uppe och ibland är man nere. That's life for ya. Och efter regn kommer solsken. No arguments.
Snart är det our time to shine. Lita på det mina vackraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0