Ut med det gamla!

Såja, nu har jag införskaffat mig en par nya träningsdojor. Ett par sk. Fitness-skor. Väger ingenting, känns som att sväva runt barfota. Idag skall dem ut på sin jungfrufärd, så det återstår att se om dojorna är värt halva förmögenheten som spenderades på dem!
Jag sitter här och tycker förskräckligt synd om mig själv. Som vanligt ligger jag efter i plugg och har mycket att ta igen vilket resulterar i: strejk. Eller ja, men typ! Jag förmår inte koncentrera mig på en mening, den bara glider iväg. Det är som om hela mitt hjärnkontor mobbas. Sabotage! Inbördeskrig eller något liknande....
Oh well. Igår var sista dagen på min bokjakt! På litteraturlistan till juridiken vi läser nu finner man halva jordens skrivna verk, vilket är ett himla jobb att leta upp ska ni veta. Särskilt när man inte sitter på en guldgruva utan måste vända sig till sin kära vän blocket.se. Men jag har aldrig varit rädd för en utmaning! Så jag skrattar litteraturlistan i ansiktet nu när nästan alla böcker ligger här bredvid mig. Faktiskt är det lite spännande att träffa nya människor helt random. Först lite mail, sen sms och på sin höjd ett samtal INNAN man får se hur personen ser ut. Där finns det rum för att fantisera ihop folk och sen jämföra. Visserligen är jag extremt lättroad, men jag lovar att det finns en liten spänning i att köpa saker via annonser. Hur som helst var alla jag mötte studenter och ytterst trevliga individer. Så bokjakten blev inte så smärtsam som jag trott! Tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0