Trångsynt = Uhuwwää

Vårtecken: skavsår. Classic.
I fredags hade jag ett lagom upprörande samtal med en kille. En kompis till min kompis som hängde med oss till Nype, så jag kände honom alltså inte. Han hade på sig jeans, t-shirt och en sporttröja på sig. Han hade bestämt sig för att inte passa in bland resten av killarna där, och han var full av fördomar. Jag såg att han bara skakade på huvudet när han såg alla stekare, han ansåg sig så mkt bättre än dem. Hur som helst sa jag till killarna vi var där med att dem skulle ge sig ut och ragga upp lite flickor (notera flickor för kvinnor hittade vi inte där). Och då sa killen "ehmn nej, jag slösar inte tid på korkade ytliga tjejer". Så jag frågade vad han trodde om mig då, jag var ändå sminkad, höga skor och ja, min urringning var väl inte helt obefintlig. Han svarade att jag inte kan vara smart. Han menade på att vara snygg (gav han mig en komplimang? eh) och smart går inte ihop. Trångsynta pucko. Fii tusan. Jag sa bara till honom att: ja så du vet går jag runt med toppbetyg och har alltid kämpat och pluggat mycket. Sen skadar det inte att se fräsch ut när man går ut på krogen. Efter det gick jag därifrån. Pfft.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Han får nog inte ligga så mycket...

2010-04-11 @ 22:08:23
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: tess

Han var något bitter?

2010-04-18 @ 15:28:06
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0