Wiener-fucking-schnitzel

Bara för att jag inte skrivit i my dearest blogg på ett tag så är det overload med saker jag vill berätta om. Kära nån då, var ska jag börja.
Först så kan jag meddela att jag är belägen i Halmstad as we speak. Total rehab står på schemat. Inge plugg, inge träning, inge jobb, inge fest no nothing. Bara god mat, godis och naturen omkring mig. Thank GOD. Behövligt som satan. Jag närmast skuttade upp ur sängen i väntan på att få göra: INGENTING. Jaja, dubbelmoral tänker ni nu när jag trots allt inte är unplugged utan sitter här och skriver. Well well. Det blir så. När jag skalar bort allt det andra så tänker jag som bara den. För att inte helt tappa förståndet så skriver jag av mig. Detta är för allas bästa, tro mig...

Jag är alltså hos Farmor och Farfar. Idag vankas det wienerschnitzel. Med andra ord: om någon skulle döda mig efter första schnitzeln så skulle jag dö lycklig. Vilket lotto! Att jag lyckas bli en del österrikare, och att just det landet har Världens bästa nationalrätt. Yummo! Farmor brukar också laga mat för ett helt busslast, inte mig emot. Jag menar om jag skulle schintzel- OD så vore jag minst lika lyckligt för det.

Ja, nu lyckades jag skriva om allt som kändes irrelevant och inte alls det jag planerade att skriva. Då är allt som vanligt igen.

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0