Den som spar hon är nykter

Så råder helgens slagord. Eller gårdagens slagord i varje fall. För att fira tentor och allt vad det nu var så gick vi *trumvirvel* på bio! Shutter island stod på menyn. Det första jag häver ur mig när vi lämnar salongen: Jag känner mig störd. Annika kunde inte mer än instämma. Rekommenderas alltså som fan! För er som läste Dn:s recension, kan jag säga att de hade fel. Mer än så vill jag faktiskt inte avslöja. Se filmen for crying out loud!
Min friskushelg fortsätter med tidig träning (okej kl. 11) trots vädersituationen. Slänger väl på mig årets fulaste vantar och mössa, livsnödvändigheter. Man vill ju inte att någon hittar mig i en random snödriva och det konstateras dödsorsak: fåfänga. Jag deklarerar härmed att ha "mindre vackra accessoarer i snöstorm" är det nya svarta.
Då kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0