Från mig till dig.

Då var vi här igen. Denna söndag. Alla stjärtans. Och då var det konstaterat. Let's move on.

Nu när bloggen är kickstartad igen bör jag självfallet dela med mig lite av vad som hänt, nyvunna erfarenheter och dylikt. Spänningen är olidlig.

Jag har:
- Slarvat bort 3 makar till 3 par handskar innan kylan anlände. Well done.
- Utvecklat en smärre fobi för hissar (och ja det skedde innan Kalla Fakta-dokumentären).
- Betalat för många taxiresor till ytterst tvivelaktiga destinationer. Note to myself: Sluta med det.
- Bosatte mig hos systrarna Jegermalm för en tid. Mitt hjärta skrattar hysteriskt fortfarande. Upplevde för första gången: äggkoma. Nej tänker inte utveckla, hur mycket ni än vill.
- Gjort mycket korkade saker som jag ångrat. Gud sätt spärr på att skicka sms när man är full. Thank u very much.
- Gjort mycket korkade saker som jag inte ångrat............faktiskt.
- Bestämde mig för följande nyårslöfte: blir mer spontan (classic). Införlivade detta genom att boka en resa till London (!!).
- Spenderat pengar på: kurslitteratur, alkohol och skor. Inget nytt där.
- Lekt med tanken att börja äta kött igen, enbart pga skeva cravings såsom: korv, blodpudding och ravioli. Fiiiiiifan så gott så osexigt. Bjuder på den.
- Inte slutat skriva på min debutpjäs. Efter socionomexamen så damDamdaaaaaammmm.
- Skaffat mig en ny hobby: dö av skratt åt klockrena facebook-grupper. Priceless.

Summa sumarum: Livet har rullat på. Och det rullar vidare.
Whooop Whooop.


Kommentarer
Postat av: Snooophi

Har du sett den har gruppen: If Mr Bean was in Avatar he would look like this!!"?

2010-02-18 @ 12:33:18
Postat av: Elon

jag skrattade halvt ihjal mig nar jag blev inbjuden till den gruppen...

2010-02-18 @ 12:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0