Hit me

Jag har inte bestämt mig om det är dagarna eller nätterna som går fortast. I tentatider rusar tiden oavsett vilken halva på dygnet det är. När det gäller min hemtenta så återstår bara att skriva ut skiten och korr-läsa, har minst sagt stirrat mig blind på datorn. Men jag är långt ifrån nöjd, och den känslan är ju för påträngande. Dumma känsla lämna mig ifred s'il vous plait. Inte ens idag när vi gick och tränade kunde jag släppa känslan. Den liksom hoppade i takt med mig, svettades och sprang lika fort. Men så här är det att plugga eller? Konstant under luppen, alltid på tur att bli dömd: godkänd eller misslyckad. Alla studenter är riktiga sadister som utsätter sig för denna tortyr FRIVILLIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0