Cheers

Jag har öppnat ett nytt dokument och döpt det till "Välfärdsstaten- en socialpolitisk introduktion, Essä".
Dagens stora insats.
Alright alright nu har jag tjatat enough om min nedrans essä som aldrig vill skriva sig själv. Inge mer klagomur här. Dags att shape up! Ta en hutt tequila och köööööra. Eller tja, tequila är inte riktigt min grej. Jag har förverkat min förmåga att shota i mina yngre dagar. När kommer jag inte exakt ihåg, förmodligen någon sommar, häxa hb...den dimmiga tiden! För att inte tala om den UNDERBARA tiden, alltså Stockholms krogliv-innan-fyllda-18 år. Det kommer ni ihåg. Hjärta hjärta hjärta den tiden.
Slut på min trip down memory lane. En hutt kaffe blir det på sin höjd (for now).
Skål.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hjärta den tiden! Det var ju som roligast då! Inge kul när man får...

2010-03-12 @ 12:45:45
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0