Dirty pop

Idag har jag varit uppe i ottan och jobbat. Premiär på boulevard betyder tårtbitar till 150 pers på 35 min! Piece of....wait for it....CAKE.
Nu är jag hemma igen och laddar om inför premiärfesten ikväll! Underförstått är alltså inget pluggande....hmn. I'm so bad. När jag åkte tunnelbanan ifrån jobbet slog något hemskt mig. Jag tittade mig omkring och upptäckte det fasansfulla! Folk som tuggar tuggummi. As we all know är jag en tuggummi-champion. Det jag upptäcker är hur FULT det är. Det ser rent av oförskämt ut! Och om det är något jag inte vill vara så är det oförskämd offentligt! Oh NO. Jag måste följaktligen utveckla ett helt nytt sätt att tugga på (att sluta kommer inte på frågan)...kommer bli som att vara tvungen att lära sig gå all over again.........f!"€%ck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0