I hope you don't mind

Av någon anledning så blir jag nuförtiden ALDRIG bakis. Ni kan ju tycka att det är positivt. Men jag håller inte med, eller ja till viss del i alla fall. Det kan faktiskt vara mysigt att vara bakis, man får krypa ner i sängen och glo på en rulle och leka mullvad hela dagen. Men nej nej. Imorse vaknar jag upp pigg som en lärka (ok, lite överdrivet...) och har inga som helst problem att hitta på något (läs plugga). WHAT liksom. Där försvann min enda bortförklaring nooooooooooo. Whyyy god whyyyy.
Så jag låtsas vara bakis. Gör mitt bästa för att framkalla en placebokänsla av bakishet (fungerade förvånansvärt bra). Och vilken rulle är som gjord för min (påhittade) bakisdag? Jo. Romantiska kärleksfilmernas kärleksfilm: Moulin Rouge.
Det har varit en perfekt dag av att sitta o böla åt den vackra filmen i min mullvadslya.
"How wonderful life is while you're in the world" fantastiskt.
Sen var jag ju tvungen att gå och träna också, fick lite ångest av min fake-bakishet...så jag var tvungen att väga upp det med något vettigt.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Lusk, nu tar vi det här en gång för alla. Det är INGET som är bra med att vara bakis. INGET!



2010-03-14 @ 21:51:29
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej jag måste verkligen hålla med sophia. Finns verkligen INGET bra med att vara bakis...

2010-03-14 @ 23:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0