Jag har ett problem.

Då är det dags igen: tentatider! En essä skall klämmas fram inom loppet av 2 veckor. Fantastiskt. Jag sitter återigen bänkad framför datorn och böckerna. Och visst lider jag något så fruktansvärt. Solen är uppe, vintern är nu som mysigast och jag får inte gå ut pga. att jag varit temporärt handlingsförlamad. Så nu ligger jag efter i plugget, det är inte nådigt hur mycket jag har att ta igen. Och har jag kickat igång min motivation? NEJ.
Hur skall vi klara detta?
Planen är: bli av med plugget så fort som möjligt. Nyckelord: effektivisering. Åtgärd: Stänga av facebook och msn? Odds för succé: tveksamma.
Men det sägs ju att första steget i att lösa ett problem är att erkänna att man har ett. Så det kanske släpper nu...Hej jag heter Evelina och jag är handlingsförlamad och motivationslös.
Hej Evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0