Kl: för mycket

Förbannelse över den som uppfann snooze.
Nu måste jag läsa i ljusets hastighet, en supermanförmåga skulle inte sitta fel. Oh well. Det är vår på gång, i can feel it! Folk går runt med ett leende istället för världens depression hängandes över dem. Eller så har jag på mig vårglasögon som gör att jag ser kära turturduvor överallt (på gott och ont) och barn som suktar efter årets första glass. För att inte tala om solbrillorna som är framme på alla som läängtat efter att ta fram förra årets reaglasögon de aldrig fick använda. De gör mig i och för sig inte glad. Bara förbannad. Fjantar. Jag sitter och kisar belåtet när solen sticker mig i ögonen tills snön har smält åtminstone. (In ya face haha given slutkläm).
Ha en STRÅLANDE dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0