Krig

Så heter föreställningen som går nu. Har fått träffa ingen mindre än mr. Federley himself, omtalade politikern u know...han var trevlig....eller nått. Men då är min vardag officiellt igång!
Enda spännande som har hänt på sistone är hur jag mer och mer tänker på min framtid. Vi läser en tämligen tråkig kurs förtillfället, förutom en bok! Som jag idag slukade, u heard me! Den handlar om internationellt socialt arbete, om FN och universitetets forsking och utvecklingsprojekt världen över. Den handlar om hur viktigt socialt arbete är för människor, även om vi här i fina Sverige tror att det handlar om socialtbidrag osv så är socialt arbete skillnad mellan liv och död i t ex forna sovjetländer. Och om 3 år är jag utbildad i detta tunga. Ansvar? No presure? Shiiiiiiiiiiiiiiiiit.

Note to myself: GLÖM FÖR I HELVETE INTE GLASÖGONEN IMORGON TILL SKOLAN. Som jag gjorde i tisdags, jag såg alltså inte ett skit. Tittade läraren på mig? Ville läraren att jag skulle svara på en fråga? Stirrade klassen i väntan på en reaktion? Jaaaaaaaaaaaaaaa. Tog det för lång tid innan jag fattade att det var pga av min efterblivenhet som det rådde total tystnad?
No further comments.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Been there done that! Varför glömmer man alltid glasögonen när det är som viktigast att man har dem, för att sedan nästa gång ha med sig 2 par!?...

2010-03-03 @ 23:27:19
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0