Letter of recommendation

Det har jag precis skrivit! En kär vän till mig söker nämligen till en business school i Köpenhamn och till hennes ansökan krävdes en referens och rekommendation/intyg för något hon arbetat med tidigare! Enter moi. Hon var nämligen kostymör/sminkös för vår förra uppsättning. Nu är hon inte bara en av mina närmaste vänner utan en jävel till kostymör. Så jag har gladeligen slängt ihop ett fint brev till hennes ansökan. Känns så avlägset att underteckna rekommendationen som regissör och konstnärlig ledare, när jag i detta nu känner mig som den töntigaste plugghästen i historien.

Kommentarer
Postat av: Emmy

WOHO jag är med i bloggeeeeeen <3

2010-03-13 @ 10:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0