Min värsta fiende

De som känner mig vet att en av mina sämsta egenskaper är min oförmåga att kunna bestämma mig. Jag lider av kronisk ambivalens big time! Idag skall ÄÄlyn firas med pompa och ståt och vad händer då? Jo, jag sitter här och är deprimerad. Ingen lust att göra mig fin, mina fötter gör fortfarande ont, lite krasslig (förmodligen bara i huvudet men ändå), alkohol konsumerades för en livstid förra fre/lör = onyttigt.com SAMTIDIGT önskade jag att jag för allt i världen kunde nollställa mig själv. Ut med tjejerna, spelar roll hur jag ser ut, dansa dansa och skratta skratta! Och försöka göra det bästa av situationen i detta land!
Så nu sitter jag och velar. Men! Jag har ett hemligt recept som usually får igång mig. Eller hemligt och hemligt, är väl ganska uttalat att musik får igång de flesta. SÅ UT MED MIG. Från och med nu har jag innegångsförbud. Ut och promenera av depped!
WHOOP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0