No fear!

Jag har inte lämnat eder sida. Plugg-update: Jag är uppe i _nästan_ 6 sidor (av 9 möjliga). Applåder! Blod svett och tårar har lagts ner på något som en person kommer att få läsa. Allt för att jag ska få en bokstav som egentligen är helt betydelselös i framtiden. Woohooooo.
Nu fick jag mig själv att 1, må dåligt 2, framstå som en total idiot.
Way to go.
Hur som helst så är jag laddad inför helg, ska inom kort iväg och träna och sedan (håll i er) JOBBA! Två föreställningar idag Pow! Jag kommer ifrån jobbet runt tolvslaget Pow! Jag känner hur Bon jovi hånande spelar It's myy lifeee and it's noow or never i bakgrunden.
Visst har jag tagit min sarkasm ett steg längre? Learn to love it. Sarkasmen är det enda som håller mig uppe om dagarna.

Kommentarer
Postat av: tess

Du är duktig Evelina, som orkar med allt plugg! <3

2010-03-19 @ 17:18:49
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0