Om ni undrar

så är det bara tondöva och/eller omusikaliska retards som tränar i Farsta kl. 19 en tisdagkväll. För musiken suger. Jag har aldrig blivit så avtänd av ett pass förut. Träningsglöden dog. DÖD. Poff väck. Annika instämmer. Tur att jag inte har en tondöv vän. Det vore ju pinsamt. Särskilt om hon läste det här nu. Då hade ju jag varit elak.
Anyhow. Så kunde min omotivation till att träna ha något att göra med att säsongens nya Gossip Girl-avsnitt väntade hemma....bara spekulationer nu alltså....i'm just saying. Följande är ett hypotetiskt samtal mellan mig och en framtida studievägledare:
-Hon: Ja, Evelina vi ser här att du har fina betyg i början av första året här på socialhögskolan, sedan hände något? Familjeproblem? Vill du förklara så vi kan hjälpa dig ta igen dina studier?
-Jag: Eh...ja...alltså den nya säsongen av Gossip girl släpptes ju....
-Hon: Du har inte reflekterat eller ifrågasatt denna bortprioritering av din framtida yrkeskarriär?
-Jag: Nej.
----------------
Jag är körd.
Nu skall jag plugga. Helt seriöst. No more playing around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0