One of those days

Yes, det är en sådan dag. Allt jag vill göra är att krypa ihop i ett hörn, och ligga där. I mörker och tystnad tills jag helt enkelt inte vill det längre. Tills jag inser hur patetiskt det är att ligga i ett hörn helt solo och vilken tid jag slösar. Men. Just nu. Nu. Vill jag ha det där hörnet. Ge mig mörker!
Aja.
Idag tog jag en promenad. Fick i och för sig stora ABSTINENSbesvär, jag menar idag var perfekt skidväder. Fast jag har redan accepterat det faktumet att det inte hinns med skidor i år. Så jag lunkade vidare i det fina vädret. Ett tag där önskade jag till och med att jag hade en hund med mig. Den gällande trenden är tydligen att antingen så har man en respektive att promenera med eller en hund. Att gå själv (som jag gjorde) verkade mindre populärt. Diskriminering! Till mitt försvar så kände jag mig inte ensam. Har ju mobilen, spotify thank god for you. Däremot så hamnade jag i ett minor disagreement med min shufflefunktion. Kan ses som min motsvarighet till ett bråk med en pojkvän....minus att min shufflefunktion aldrig kommer att argumentera emot, lämna mig eller krossa mitt hjärta. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0