R.i.p. London

Jag är hemma safe and sound, bortsett från min trasiga själ. Och mina fötter kommer aldrig fungera som de borde efter partynätterna i årets högaste klackar. Men vi har haft det obeskrivligt kul. Annika och tjejerna in my heart,  the unstoppable skinflute-orchestra!
Så när vi klev av planet brast det, total depression. Vi lämnade våren för snökaos. Strutta nedför Oxford street mot tuben till skolan. Drinkar och drömkarlar mot dösurfande och facebookande på kvällskvisten.
I need a moment to recover.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tänk dig mig som varit borta i 4 månader i betydligt högre värme... Jag behöver ett extra liv för att recovra...

2010-03-02 @ 12:22:09
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Elin

för att inte tala om de flertalet litrarna alkohol som har flödat genom våra stackars leverar. Kommer vara helt ren när jag dör. Om ens då.

2010-03-02 @ 17:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0