shake shake shake

Så mina damer och herrar. Vet ni vad jag gör? Jo jag sitter och drömmer mig bort. Jag sitter och fnissar. Och nej, det är inte som ni tror! Utan jag är förväntansfull och TAGGAD. Jag ser fram emot lördag! Lööööööööördag. En gång till, lööööööööööööördag. För det kommer bli mysigt, galet och vilt! Eftersom jag hade en fruktansvärt isolerad helg och jag är bortest i påsk så lägger jag alla korten på bordet i helgen! Jag längtar efter att verkligen få umgås med mina kvinnor och daaaaaaaaaaaaansa.
Vilka är på?
Det allra bästa vore ju om våren bara råkade plinga på dörren tillsammans med mina skor skeppade ifrån London. Sweetness. Men det lär ju inte hända. Och jag har ju gått ur svenska kyrkan, så jag kan ju inte direkt tro på mirakel eller be till gud....Happ. Jag är verkligen en mästare på att spräcka min egen lilla lyckobubbla.
Fast det är ok. Nu måste jag tröstäta en kiwi.
Livet är hårt men ganska nice.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Orka gå ut! Mysa till film istället?

2010-03-23 @ 18:00:57
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: tess

Åh jag vill inte erkänna att jag är inne på Sophias spår. Jag har inte gått ut på över 2 månader tror jag. Dock måste jag nog fixa här hemma på lördag inför på söndag!

2010-03-25 @ 22:00:54
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0