Sweet Sweet söndag!

Idag har jag fångat dagen som aldrig förr! OCH. Mina damer och herrar. Sista meningen är färdig, essän är komplett. APPLÅDER. Nu är det bara att korr-läsa och sen smack smack and DONE.
Heeeeelllloooo sweeeet life.
Vad gör jag nu? JO jag äter godis (inte karamellkungen jävla skithemköp) MEN det är niiiiiiice.
Inte nog med det! När jag efter plugg, träning och jobb idag ställer mig vid perrongen för att vänta in tunnelbanan så stoppar en tjej mig) och frågar, eller ja utbrister "säg att det där inte är en gammal väska". Jag tittar på min väska (ja lite trött i huvudet efter en heldag) och konstaterar att jepp, det är min farmors gamla väska jag har runt axeln. Jag meddelar kvinnan och hon ropar ut FAN, stöööööört snyyygg väska och hon tycks verkligen älska min väska. Jag håller ju självfallet med (min väska trots allt). Och bockar och bugar för komplimangen. Sen svävar jag vidare.
Och här sitter jag nu.
Går på överskottenergi men livet känns gött ändå.
I'm BACK bitches!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha grattis till essän gumman! Ät nu godis riktigt ordentligt!

2010-03-22 @ 21:10:26
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0