Time flies when having fun

Okej, jag tänker inte säcka ihop totalt nu bara för att jag råkade glida över sjön en helg. Bara trasig nu för en stund. Och det går successivt över...förhoppningsvis....Har i alla fall bestämt mig för att det här med spontanitet är för himla kul. Det gör jag till en vana pronto.
Kan ju slänga in lite hur jag haft det också haha! Anyhow..i London bodde vi mitt i smeten på ett KANON hostel. Och tro mig, efter 1 mån tågluff var min hostel-standard pinsamt låg, jag trodde att jag var på 4 stjärnigt hotel där en tag. Varmvatten, fräscht rum (dock omänskligt kallt jag sov med full mundering hela helgen...trots ett antal drinkar i kroppen ja) och frukosten var OK. Engelsmäns kulinariska skills är som alla vet obefintliga. Så hostlet bjöd på cocopops, mjölk och toast till frukost men det kändes awsome ändå! Starbuckskaffe varje dag givetvis. Shopping varje dag. Varken jag eller Annika är några idealturister så vi gled lite på känsla, dvs. shoppade och festade.
Som tur hade vi redan lite vänner i London som visste vart man skulle gå på nätterna. Vi lyckades få de bästa av två världar genom att ena kvällen gå på ett fiiiiiifiiiint ställe, jesus vad posh det var. För att sedan andra kvällen dansa oss svettig på ett lite mindre prettoställe. Not bad not bad at all (12 points för den som kan vilket filmcitat). Jag lyckades hålla mig i utmärkt skick hela helgen, det var Annika som drog bakislotten sista dagen poor thing.
Och så var den helgen över, lär ju kläcka ur mig lite anekdoter sinom tid. Stay tooned kära vänner.
En sak som jag var stört stolt över haha, eller ja lite patetiskt stolt, är hur jag lyckades lyfta taket på det där fina stället med en låt som jag önskade! Dj:s brukar ju vara dryga och inte spela låtar man önskar, men men men MIN låt drog igång stället! Satisfaction. Ingen låt jag vanligtvis sitter och pumpar hemma på kammaren kan ju understrykas men den är grym på golvet med skyhöga klackar, sotade ögon, röda läppar och vodka i blodet!
Nu ska jag återgå till att plugga, eller nej, jag menar titta på The Vampire Dairies. Så var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0