Tjenare

Mina nya solglasögon gråter. Inte får dem visa upp sig när det är essä-skrivande som gäller. Utgångsförbud.
Men det går framåt mina vänner, 2 sidor är jag uppe i nu. Strålande.
Jag önskar dock att jag inte hade något annat planerat idag, för jag vill verkligen bara få detta överstökat. Men nej nej, jag måste sjäääälvfallet till jobbet. Buhu.
Igår upptäckte jag däremot hur något BRA har födds ur min inlåsta situation. Som ni alla vet så finns det en tidsbegränsning för hur länge koncentrationen håller. Pauser är givna. Mina pauser brukar oftast involvera mat. Och eftersom det är så motsträvigt att skriva så vill jag verkligen tänja ut pauserna. Resultat: jag har börjat laga ordentlig mat. (paus för reaktion). På sistone har det verkligen blivit så att jag står där vid spisen och tillagar det jag känner för. Ofattbart. Inte hade någon väl kunna förutse detta?
Hoppas det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0