Yäääääääääääs man!

Vilken fantastisk dag! Vilken vändning! Jag som hade förväntat mig katastrof är nu SÅ GLAD! Idag fick vi tillbaka tentorna ifrån förra kursen. Tentan som jag var HELT säker på att jag inte skulle klara. Eftersom tentafrågorna var så flummiga har jag gått och undrat om jag ens svarade på dem. MEN daaamdadaaam! Jag klarade tentan: B !!!!!!!!!!!!!!!! Wieeeeooooooooo
Vad har jag gjort för att fira? JO jag har köpt ett par uuuuunderbara nya solbrillor! From me to me. Grattis till mig själv. Det finns inget finare att ge sig själv än en shoppingrunda på stan. Jag är så tillfredsställd i detta nu.
AH. pust.
Nu är det snart jobb som gäller! Och sedan let's get this friday night started!
Ps......
VAD I HELVETE TÄNKER FOLK när de har på sig glasögon UTAN att ha synfel?!?!?!?! Vet att det är en trend som funnits ett tag, MEN SERIÖST det är APFULT. Vill bara gå fram och säga:
"ursäkta, du gör bort dig. Släng plastglasögonen förbövelen!"
Okej. Om jag sa förbövelen skulle de nog skratta åt mig. Men byt ut det mot något annat Grrrrrrr-ord och game on!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Yarr!



GRATTIS GUMMAN!

2010-03-13 @ 01:41:48
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0